Björnidet, Borgafjäll 090417-18


Här på detta underbara ställe spelade vi Fredag och Lördag :o)


Uffe & Pia är dom 2 eldsjälarna som äger Björnidet...
Eller som jag kallar dom "Tomtefar & Tomtemor" ;o)
Tusen tack till er för att ni fick oss att trivas som fisken i vattnet.

På Lördag passade vi på att gå ut och promenera i det härliga vädret...





När vi kom till det stora fjällhotellet, fick vi en guidetur genom Spa avdelningen...
Wow säger jag bara!
Vad fint det var!!!

Jag kunde helt enkelt inte låta bli att utnyttja det som fanns...


Utomhus jacuzzi...................................  Me love ;o)

Det var ju bara HELT underbart!!!


Efteråt tog jag en kopp varm choklad på terassen...




Vi ses igen nästa år...Helgen efter påsk :o)

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0