Busy afternoon :o)

Jeanno (eller Jeanette som hon heter) som jag inte har sett på jättelänge, hörde ju av sig idag.
Hon var påväg med bil från Malmö till sina föräldrar i Luleå, och tog ett litet stopp hemma hos mig i Sundsvall :o)


Jag & Jeanno :o)

Tänk vad mycket minnen man hinner prata på kort tid :D
Kör försiktigt vännen så hörs vi igen.
Kram

Sen pep telefonen igen!
Nu var det Anders Mattsson, som har spelat klaveatur med oss i Martinez innan han började plugga musik...
För tillfället är han i Piteå på Akustikum.


Anders

Han hade hamnat i Sundsvall idag, och ville komma förbi och säga hej :o)

Han passade på att posera i min kvällsoutfit :D


Fråga mig inte varför han valde att hålla en hammare i handen :D

Tänka sig...
2 storbesök på en och samma dag :o)

Nånstans mitt i alltihopa pratade jag med min mamma i telefon...


Hon satt i kälken efter skotern, och det lät jätteroligt när hon guppade på rösten ;D

Hon och pappa hade varit och hälsat på min morfar i Övre Soppero, och var nu påväg hem...

Livet är underbart :o)

Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Jeanette

fyyyyy.... du vet jag hatar att vara med på bild... nu har vi här ett bevis varför asg man ser inte sååå charmig ut när man varit vaken sen kl 4 på morgonen o kört drygt 100 mil, o vet att man har dryga 50 mil till.. pust.

Kul att ses igen, trots bilden, ;-)

Kraaaaam

2009-04-13 @ 00:04:24
URL: http://www.dizza.se.
Postat av: Lillan

Du var ju jättefin!

Som vanligt, din lilla solstråle där :o)

Kul att du kom förbi.

Kram

2009-04-13 @ 18:25:07
URL: http://lillanvestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0