Girls night 090415...

Jag har haft tjorv med min dator i flera dagar, så jag har inte kunnat blogga :o(
Men nu är den igång igen :o)
Så här kommer bilderna från våran Girls night...

090415 Onsdag kväll


Sirpa & Mona kom med grönsaker, chips & dip :o)


Camilla kom med blommor till mig ;o)


Mona & Camilla                Sirpa & Linda                    Jag & Pernilla

Vi hade supertrevligt med snacks och tjejsnack...
Sen for vi på Daltons... Och där blev det karaoke :o)


Mona & Sirpa                            Jag                             Pernilla & Sirpa

Sirpa var karaokedrottningen för kvällen ;D


Mona avslutade kvällen med att ge mig en tatuering...
"Girls love you"

I love you girls to ;o)
Tack för en jättetrevlig kväll!!!

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0