Hemkörning...

Pust, host och stånk...
Man ligger hemma sjuk och har inte ork att ställa sig vid spisen...
Har man dessutom varit borta 10 dagar hemifrån, så har man ju inte så jättemycket fräscht hemma i skafferiet heller :D
Och man har absolut ingen lust att visa sig ute, för man ser för hemsk ut :S
Men det finns en räddning :o)

www.pizza.nu

Välj, beställ, vänta och sen få det levererat till dörren...
Helt perfekt :o)

Eller?

Jag har gjort detta några ggr, och oftast så smakar det riktigt gott, men idag beställde jag från "Norrmalms Wok" vilket jag inte gjort tidigare...
Och det kommer jag inte göra igen!

Jag gjorde en "Sandra Bullock" från filmen "Two weeks notice" och beställde hem 3 olika rätter...
Lunch, middag och lunch tills imorgon...
Det kändes som att det var lika bra, eftersom jag förmodligen inte kommer iväg till affären förrän tidigast imorgon em ;o)

Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...för maten smakade inte alls bra :o(
Det var bara en av rätterna som var ätlig...
Resten smakade smutsigt havsvatten!!!

Jag fick iallafall i mig tillräckligt för att bli mätt...till lunch...
Men vad ska jag äta nu när jag börjar bli hungrig igen?
Och imorgon till lunch?

Jag får väl beställa ny mat från nån som jag vet inte gör mig besviken ;o)
Som La Spezia tex...

Ja ja...vi får se vad som händer.
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0