Hemlagade köttfärsbiffar...

Solen sken och jag mådde tillräckligt bra för att ta mig utanför dörren :o)

Johan hämtade mig och vi for iväg och handlade mat.
Vi slängde in varorna hos mig, innan vi fortsatte ner till stan.
Där gjorde vi ett bankärende, och sen gick vi på Café Charm och fikade lite...

Sen var det dax för Johan att börja jobba, så jag gick och solade på 2 bleka...
Varm som en nygrillad kyckling tog jag en härlig promenad hem ;D

Pia kom förbi en sväng på en kopp kaffe.
När hon for, var det dax för mig att laga middag...


Hemgjorda köttfärsbiffar med paprika, chili och vitlök.
Kokt potatis, kantarellsås och gurka... Mmmmmmmmmmmmmmmm :o)

Resten av kvällen ska jag spendera framför Tv:n...
Som vanligt ;D

Imorgon kommer "brudarna" på lunch hemma hos mig :o)

Ha en trevlig kväll.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0