Överraskningarnas dag :o)

Jag hade verkligen en helt fantastiskt trevlig dag och kväll igår!

Först dök ju Jeanno upp, och tätt därefter min gamla bandkollega Anders.
När han gick, dröjde det inte länge förrän Pernilla och Linda ringde...
Dom var påväg för att hälsa på en sväng :o)


Pernilla & Linda Ö

Vi kollade på Wipeout på kanal 5, och garvade åt dom otroligt korkade människorna (eller är dom kanske modiga?) som bokstavligen ramlade omkring på hinderbanan :D
Vissa vurpor såg riktigt illa ut :s

Och så ringer det på dörren igen...
Pia kom :o)
Och hon hade med sig ett påskägg åt mig!


Pia, jag och mitt påskägg ;o)

Påskägget innehöll "Pez" och 6 st Tia-lotter!!!
Tack snälla Pia :o)


Hammaren, som Anders tidigare, av någon anledning posade med kom
till användning ;o)

Wow!!!
Jag vann...20 kr ;D
Det blir 2 nya Tia-lotter det :o)

Något senare kom även Johan och Daniel N förbi...

Det blev verkligen en överraskningarnas dag, med MASSOR av besök :D
En otroligt trevlig avslutning på påsken :o)

Idag har jag haft segarmåndag som vanligt, och nu ska jag spendera resten av kvällen i soffan framför tvn.

Vi hörs.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0