Pancakes ;p

Efter en härligt energisk dag med städning och pappersgöror, for jag och handlade tillsammans med Camilla.
I flera dagar har jag nu varit grymt sugen på Pancakes :p
så det var det som var "the mission" idag ;D
Jag tänkte bjuda Camilla också, så det får bli glutenfria pancakes med färska bär, banan, honung och glass...
Mums :o)


Så här ser original idén ut...

...men eftersom det blev glutenfritt, så blev dom inte så fluffiga ;D


Men ooooooooooooooooooooooo så gott det var!!! :D

Och ni som har ätit blåbär förr, vet ju hur tunga och tänder ser ut efteråt :p
Och för er som av någon anledning INTE vet... kommer det här en bild...


Pancakes makes you 20 years younger ;D

Nu har Camilla åkt hem, och jag har glidit ner i soffan med ett glas vin, i väntan på Daniel och Johan...

Imorgon bär det av på påskhelgsturné :o)
Uppsala, Östersund och Härnösand... Here we come!!!

Ha en riktigt trevlig påskhelg allihopa :o)



Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Mimmi

GLAD PÅSK :D

2009-04-08 @ 23:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0