Påskturné + Henrik Åberg

Östersund bjöd på en mycket trevlig danskväll :o)
Ett stort plus till Ulf med personal som verkligen får en att känna sig välkommen...


Vid ankomst                                             I pausen

Eftersom vi var i Östersund, så väntade vi oss att lilla Nina skulle dyka upp...
Hon brukar nämligen göra det när vi är i dessa trakter.
Och mycket riktigt så kom hon dit :o)


Nina & hennes pappa

Jag träffade Nina i Hällesjö 2006, och sedan dess har hon dykt upp på många utav våra danser.
Man blir bara så glad när man ser henne på dansgolvet...
Hon är jätteduktig på att dansa, och alltid lika glad :o)
Kram på dig ;o)
Vi ses igen den 24 Juni i Hällesjö, om inte förr...

Dagen efter, på påskafton, var vi i Härnösand på Parkaden, enligt tradition.
Våran manager Ingela följde med oss, och hon hade en liten påskpresent åt mig :o)


Jag fick ett litet rött hjärta för att hon tyckte att jag kämpat på så bra hela veckan trots feber och ont i halsen :o)
Tack snälla söta rara ;o)

Kring 400 dansglada påskfirare dök upp och gjorde påskafton till en riktig höjdare.

Vi i Martinez hade en liten överraskning planerad...
Ett påskägg, kan man väl kalla det, som vi ville ge våran publik ;o)

Strax efter midnatt, välkomnade vi in Henrik Åberg på scenen...
Och det blev en väldigt uppskattad överraskning :o)


Vi sjöng "En dans i morgonsolen" tillsammans
och sen bjöd han givetvis på några Elvis låtar också...

Kvällen tog slut, och med den också påsken...
Vi packade ihop våra grejer, och for sedan till bussgaraget och sov där.

Strax före 11 idag, åt vi en snabbfrukost på Shell i Härnösand, innan Danne körde oss till Sundsvall.
Jouni & Krister tog tåget hemåt, och jag sitter och njuter av lugnet och det fina vädret :o)

En barndomskompis till mig hörde av sig precis...Jeanette :o)
Hon sitter i bilen påväg upp till Luleå, från Malmö, och kommer att passera Sundsvall kring 16 snåret, så då ska vi passa på att ta en liten fika hemma hos mig...
Det var jättelänge sen jag såg henne!!!
Kuuuuuuuuuuul!!! :o)

Men innan dess ska jag äta lunch och packa upp turnéväskan...

Vi hörs igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0