Ropa inte hej förrän du är över bron...

Det ordspråket fick jag erfara igår...

Jag var ju så glad i Onsdags när febern försvann :o)
Visst var jag fortfarande krasslig i halsen, men jag fick iallafall orken tillbaka att städa och dona med ditt & datt...
Och på kvällen njöt jag av lite vin.

På Torsdag fm hämtade Danne mig med bussen.
Det var dax att dra på påskturné.
Men bara efter några timmar i bussen, kom febern tillbaka :o(
Inte kul!!!

Vi var framme i Uppsala och på Blue Moon Bar vid 16 tiden.
Vilket fint ställe!!!
Och Sam som jobbade, tog väl hand om oss.
Vi packade upp grejerna, och blev sedan bjudna på god middag...
Och den middagen var så pass god så den kommer att hamna på min "Turnémat 5 i Topp" :o)
Håll utkik.

Min energi var väldigt låg, men jag hade nästan 2 timmar på mig att göra mig i ordning.
Och det var tur, för jag var knappast någon "Speedy Gonzales"...
Var tionde minut fick jag ta en liten paus...
Jag var helt yr i huvudet.
Jag tänkte:
"Det här kommer ju aldrig att gå"

Tillslut så lyckades jag bli klar och det var dax att gå på scen.
Och när scenlyset tänds, händer det något i kroppen...
Leendet kommer automatiskt, och sinnerna skärps.

Så trots att man har feber och j-vligt ont i halsen, så fixar man det på något konstigt sätt :o)

Det som var extra kul den kvällen, var att det dök upp en skitsnygg kille...
Han dansade dock inte, men ögongodis är ju alltid roligt ;o)
Han fick nog min feber att gå upp en liten aning också, men det gjorde ingenting ;D

Det kom bra med folk, och det blev en supertrevlig kväll.
Bilder från kvällen kan ni se här:

http://www.bluemoonbar.se/uppsala/

Leta på 10 april :o)

Just nu befinner vi oss i Östersund, och ska precis göra soundcheck.

Imorgon är vi i Härnösand...Och ingen feber eller halsont kan stoppa oss ;o)

Pyzz Pyzz

Kommentarer
Postat av: Boella

Krya på dig och ha en GLAD PÅSK!!

2009-04-10 @ 23:49:03
URL: http://boellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0