This sucks...

Jag har åkt på en riktig dunderförkylning!
Jag hostar, har feber, är hes, ögonen rinner och det trycker för bröstet...



Ändå har jag inte ro att ligga still...?!

Jag har, i olika omgångar under dagen, försökt städa lite, men så fort jag böjer mig ner, så sätter hostan in högsta växeln :o(
Jag får nog acceptera att jag är sjuk, men det är så irriterande när man har varit borta så länge, och så blir man sjuk när man kommer hem...
Man vill ju orka med vardagssysslor också, fika på stan med kompisarna, tvätta, handla och laga god mat...
Men nej...
Det kan man inte just nu :o(

I give up!
Jag beställer hem mat och lägger mig i soffan, framför tvn, resten av kvällen.
Imorgon mår jag säkert mycket bättre ;o)

Host host


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0