Inte hemma på 1 månad...UPPDATERAD

Här sitter jag i godan ro i min hytt och väntar på att klockan ska bli 4, så man kan gå och äta lite middag.

Jag passade på att kolla in våran spelplan, för att få lite hum om vart vi ska och hur det ser ut framöver...
Och det var ju en jäkla tur att jag gjorde det!!!
Jag insåg just att jag har en massa saker som jag måste få gjort nu på Måndag och Tisdag när jag är hemma...
För sen åker jag iväg igen på Onsdag den 26 Augusti och kommer inte hem förrän Måndag den 27 September!!!
Jag kommer alltså inte att vara hemma på 1 månad!!!

Hur sjuttsiken kan det bli så???

Jo...
Den 26 Augusti spelar vi i Luleå.
Sen blir vi kvar där i 2 dagar eftersom det inte är någon ekonomisk idé för oss att åka hem, då vi spelar i Arvidsjaur på Lördagen den 29 Augusti.
Från Arvidsjaur åker vi sedan raka vägen ner till Stockholm igen, för att denna gång spela på Birka Paradise t om den 4 September.
Lördagen den 5 September styr vi bussen ner till Oslo, för att på Söndag gå på Stena Saga (båten som går mellan Norge & Danmark) t om Fredag den 11 September.
Den 12 September spelar vi en bit söder om Oslo... Steinholt.
Vi ligger alltså ute på turné i 18 dagar...
På natten den 12fte kör vi hemåt... Och då börjar våran semester :o)

Jag hinner bara komma hem för att hämta semesterväskan och så drar jag igen, för att åka utomlands med min kompis Johan.
Vart vi hamnar vet jag inte ännu, men Mallorca ligger överst på önskelistan ;o)
Men som sagt... Med sista minuten så vet man aldrig vart man kan hamna för en billig peng ;D
Vi ska iallafall vara borta 1 vecka, så då kommer vi hem den 21/9 eller 22/9

Allt detta betyder ju att jag, på 2 dagar,  måste hinna tvätta kläder , städa, göra några ärenden, shoppa, träna, packa utlandsväskan OCH min 18 dagars-turnéväska...
För allt måste ju vara klart redan på Onsdag morgon...Då vi drar iväg.
Phu!!!
Vilken månad!!!
Men kul kommer jag att ha ;o)


Nu ska jag gå iväg och äta lite, och sen... Klockan 19.30 ska jag gå till SPA avdelningen här på båten för att bada lite bubbelpool och få mig en härlig massage...
MMMmmmmmm... Ska bli såååååå skönt!
Chefen bjuder :o)
Tack Danne.

Sen blir det fix fix, för vi börjar spela igen kl 21.45.
Ha det gott så hörs vi igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Tvillingmamma

Tack för ett bra uppträdande på båten. Jag o mina tvillingtjejer var uppe o dansa flera danser. Till deras glädje så såg du dem oxå o vinkade även hejdå innan ni gick. Det blev en bra premiärtur på färja för dem. Tack! =)

2009-08-21 @ 14:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0