Förlåt...

Jag får börja med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat på flera dagar, men jag har verkligen inte haft tid :S
Förlåt ;o)

Vi hade det iallafall riktigt trevligt på Viking Cinderella.
Det är så skönt att slippa upp- & ned riggning några dagar och att få sova i en egen hytt, utan 3 karlar som snarkar ;o)
På Fredag eftermiddag spelade vi våra sista pass, och vi packade ner våra grejer och körde upp till Gävle.
Där kopplade jag av och tittade på en film, medans regnet duggade på busstaket...

På lördag drog vi vidare till Alfta, där vi skulle spela på Världens Största Surströmmingsskiva!
(Nej jag åt ingen surströmming, och har aldrig gjort...Men jag SKA ((kanske)) prova ;o)

Stämmningen var hög redan från början då 1 222 personer stod på bord och stolar och sjöng allsång tillsammans :o)


Dukningen med allsångshäftet i centrum...


Allsång :o)

Det som var extra kul, var att kring 1 000 personer stod på dansgolvet och dansade från det vi började tills vi slutade :o)

Det var 3dje året i rad som vi spelade där, och jag hoppas verkligen att vi får komma tillbaka även nästa år, och nästa och nästa ;o)

Söndag morgon kom jag hem, och la mig för att sova några få timmar...
Ni som läst mitt tidigare inlägg, vet att jag hade massor att gör :S
Men jag kände att jag var tvungen att ta det lugnt på Söndag, för jag var ganska trött...
Det blev lite grillat ute i den härliga solen i goda vänners sällskap, och efter det sov jag som en stock hela natten :D

Men på Måndag och Tisdag var det full fart!!!
Jag tvättade kläder, städade, shoppade bikini och annat "bra att ha" till utlandsresan, hämtade min beställda diskmaskin, packade utlandsväskan OCH min 18 dagars turné väska...och mitt upp i allt detta så hade jag gett mig tusan på att jag skulle hinna träna också :D
Och det gjorde jag ;o)
Jag hann göra klart allt jag tänkt, och hade då 20 minuter tillgodo innan grabbarna plockade upp mig vid 23 tiden på Tisdag kväll...

Då skulle vi upp mot Luleå, där vi spelade i går, Onsdag.

Nu blir vi kvar här eftersom vi ska spela i Arvidsjaur på Lördag...
Blir liiiite tight att försöka ta sig hem och tillbaka på 2 dagar ;D
Så i dag åt jag lunch med min moster som bor här i Luleå.
Man måste ju passa på när det är så sällan vi ses.
Tack Anki ;o)
Sen passade jag på att sola, strosa runt på stan, betala räkningar och nu har jag ÄNTLIGEN hunnit blogga också ;D

Nu får vi se vad kvällen har att erbjuda :o)
Vi hörs igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0