Många känslor...

Dagen har innehållit många olika känslor...
Jag har varit trött pga mitt tillstånd.
Less på allt snor i hjärnan.
Arg för att jag måste vara sjuk nu när jag för en gång skull är ledig i hela 3 dagar.
Ledsen...
Ja man tycker faktiskt ganska synd om sig själv när man är sjuk ;o( och så har jag längtat hem till Kiruna och mamma och pappa också...
Irriterad har jag också varit pga att man självklart inte har alvedon eller nasoferm hemma när man verkligen behöver det :o(

Men jag har också fått känna glädje :o)
Camilla ringde och frågade om jag behövde nånting eftersom jag låg hemma sjuk.

Alvedon och fanta låg högst upp på min önskelista, så hon lovade att hon skulle komma förbi med det...
20 minuter senare kom hon till mig... men inte bara med alvedon och fanta :o)



I påsen låg allt som man kan önska sig när man ligger hemma asförkyld :o)
Alvedon, fanta, glass, choklad, halstabletter och nyponsoppa!!!

Tack till världens bästigaste gullesnuttpluttinuttigaste Camilla ;D
You made my day!!!

Efter det, och ännu mera onyttigheter (pizza) så mår jag äntligen lite bättre :o)
Så i morgon hoppas jag att jag är på benen igen, så jag hinner njuta av det fina vädret åtminstone 1 dag innan jobb igen.
Håll tummarna ;o)

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0