Kämpamatch...

Visst mår jag bättre nu, men jag är inte frisk...
Trots det så hade vi spelning igår och det blev en riktig kämpamatch.
Febern hade gått ner men det kändes i kroppen att man har legat i flera dagar...
Den var tung som bly!
Men det gick faktiskt bra :o)

Idag vaknade jag "redan" halv 12 och kände mig något bättre...
Nu ska jag försöka ta mig till stan för att hitta lite nya scenkläder.
Jag tror att jag äntligen har hittat en stil som jag både känner mig avslappnad och fin i.

Hur kul, och snyggt, det än är med fina klänningar och höga klackar, så är inte det något som jag kan ha på scen...
Pga av min rygg så måste jag faktiskt tänka på bekvämligheten i första hand.
Jag vill ju hålla på med det här i många många år framöver, så då gäller det att tänka långsiktigt.
Det funkar lika bra med en lägre klack ;o)

Solen skiner också så det blir skönt att få lite frisk luft.
En stilla promenad genom stan och alla affärer gör mig säkert bara gott :o)

Ha det så bra.
Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: MackanZ

MYCKET kloka ord från en klok tjej. Förnuftet får nog vinna över glamouren. Men det finns ju massor med snygga skor som inte är högklackade. Ha Ha, nu lät jag lite som expert på damskor. Hur som helst. Ha en fortsatt fin sommar med många sköna spelningar.

Kram MarkuZ

2009-08-07 @ 10:10:14
URL: http://www.markuz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0