King of Queen...

Camilla ringde mig och frågade om jag hade lust att följa med på Drakbåtsfestivalen, nere vid ån i Sundsvall.

Jag hade ingen som helst koll på att det var, eller vad det var överhuvudtaget...


Hon förklarade att det fanns både mat och öltält och att Magnus Bäcklund skulle spela.

Det ville jag ju såklart inte missa!!!

Han är ju helt enormt bra på att sjunga.


När vi var och spelade på Classic Car Week i Rättvik, var han ju där samtidigt som oss.

Då sjöng han "Tribute to Tom Jones"

Svinbra!!!


Ikväll skulle det bli Queen låtar för hela slanten...


Han skulle börja kl 22.00 så vi promenerade ner strax innan.

Och gud va folk det var!!!

Tältet var helt proppfullt :o)


Inte hade jag trott att det skulle vara en såpass stor show som Magnus bjöd på.

Där fanns en stor kör och fullstor orkester med stråkar och allt.






Det var sååååå bra!!!

Synd bara att inte ljudet var det bästa :/

Vi hade iallafall en super trevlig kväll, och jag tackar Camilla som bjöd med mig...

Annars hade jag missat hela grejen.


Idag har jag scenpimpat ett par skor (med lagom klack ;o)och en tunika, och jag blev riktigt nöjd...
Det behövs inte så mycket för att få det lite roligare ;o)



Lite paljettband piffar upp vad som helst ;o)



Fram åt kvällen bjöd jag mig själv på en solokräftskiva ;D



    
Kräftor...                               Vitlöksbröd...                    Glass m smultron & blåbär

Vid nio snåret i kväll, kom Danne och hämtade mig med bussen...
Vi är påväg till Gotland för att spela där imorgon :o)

Vi hörs igen.
Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: Elin

Men vilken händig kvinna du är! :) Det blev ju jättefint med paljetter!

De där skorna har väl alldeles tillräcklig klack väl? :) Skitfina :)

2009-08-07 @ 23:46:39
URL: http://elinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0