Rent hus...

Idag fick jag faktiskt ett psykbyt!!!

Jag skulle dammsuga lite grann och diska upp från igår...
Men dammsugaren som jag har är ju helknäpp. Grrr!
Ibland suger den knappt alls, fast jag har bytt påse och kollat så att ingenting sitter kvar i slangen.
Ibland vill man bara dammsuga upp lite smulor, men då är den bara klumpig och i vägen...

Att diska kan man tycka är hur lätt som helst...
Men idag, som vanligt, när jag diskat upp hälften, sprack några av mina nagelband :o(
Jag har provat diska med gummihandskar också, men då blir mina naglar alldeles torra och flisiga...

Så idag fick jag nog!

Jag ringde Johan och vi åkte ut till Birsta...
På Elgigantens hemsida hade jag hittat en bänkdiskmaskin som skulle passa perfekt i mitt kök.
Dom hade tyvärr inte den på lager, men hon som hjälpte mig, beställde en åt mig :o)

Så om 1 1/2 vecka behöver jag inte ödsla min dyrbara tid hemma till att diska och få trasiga händer nå mer :D
Behöver jag tillägga att jag hatar att diska ;D

På Rusta så hittade jag en jätte cool handdammsugare...


När den laddar så skiftar handtaget färg ... Coolt! Me like...

Med den blir det lättare att hålla rent :o)

Nu ska jag slöglo på tv ...
Vi hörs.

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0