Skön shopping...

Det var verkligen skönt att komma ut i friska luften och solen idag :o)
Skön shopping blev det också...

Jag strosade runt i lugn och ro och kikade efter lite potensiella scenkläder...
Men det är svårare än man tror att hitta det man har tänkt sig....
Eller ;D


Några påsar blev det ;o)

Det blev iallafall 2 par skor och några tunikor som jag tror kommer att funka...
Dom ska bara scenpimpas lite först ;o)
Förhoppningsvis hinner jag göra det imorgon...

Nu har jag precis lagat mat, och det var faktiskt inte i går som jag har hunnit laga riktig mat hemma :D
Och gott blev det!!!

Strimlad biff, taco färskost, creme fr och svartvinbärsgelé med pasta... Mmmmm

Nu ska jag fortsätta njuta av denna underbara kväll...
På återseende :o)
Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Boella

Det är med glädje jag konstaterar att du handlar på rikets bästa tygaffär! Men jag har hört att de har ännu trevligare personal i Luleå...

2009-08-12 @ 21:40:30
URL: http://boellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0