Solen skiner och jag med den :o)

Efter en mycket god natts sömn vaknade jag utvilad och pigg...
Glad blev jag också när jag såg att solen kikat fram :o)

Jag slängde i mig lite frunch och sen var det bara på med bikinin och ut på min rosa balkong.
(även kallad Rosa Ballen ;o)
Där satt jag och njöt i nästan 3 timmar...

Sen var jag tvungen att ta hand om resten av disken sen i går :o(

När jag gjort det där tråkiga, så kände jag för att göra nånting roligare, så jag satte mig för att sy lite...
Resultatet blev lite enkla detaljer på en klänning, så att den ska matcha en av killarnas rutiga scenskjortor:


Det duger åt mig ;D

Sen tog jag mig en tur till stan för att lämna tillbaka 2 av dom 3 tunikor jag köpte förr veckan...
Dom var inte som jag hade tänkt mig, men det gjorde inte så mycket ...
Fick ju tillbaka lite pengar istället ;o)

På vägen hem kunde jag inte hålla mig...
Det fick bli lite sushi att ta med :p

Efter att ha njutit av middagen, packade jag turnéväskan...
I morgon drar vi i väg 11 dagar "on the road" igen.

Nu ska jag ta och duscha och fixa till mig lite...
Jag ska bort till några goa vänner och umgås.
Sen dröjer det ju som sagt 11 dagar tills jag får träffa dom igen :o(

Jag önskar er alla en härlig kväll.
På återseende.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0