Typiskt...

Helgens spelningar var trevliga men på fredagen var det så kallt så jag trodde att jag skulle frysa ihjäl!
Och det betalar jag för nu...
Redan i går morse så kände jag att halsen gjorde ont.
Som tur var gick det bra att sjunga ändå...
På natten började jag hosta :o(

Idag när jag kom hem, så kände jag mig heeelt slut.
Jag har sovit i omgångar och gjort absolut ingenting...

Kanske kroppens sätt att säga åt mig att ta det lugnt :o)
Det är ju inte precis det jag har gjort dom sista veckorna iallafall :D
Tvärtom...
Jag har gått på som en tok, och fått massa gjort...

Men nu tvingas jag ligga hemma och kurera mig :o(
Så typiskt nu när man har ledigt 3 hela dagar, och solen har lyst på en klarblå himmel hela dagen...

Ja ja...
Det är bara att hoppas att man känner sig bättre imorgon.

Nu blir det tv en stund till, och sen sova säng säng.

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0