Blä blä blä...

Den årliga höst/vinter koman är ett faktum...
Jag orkar ingenting :o(
Jag gör ingenting...
Tråkigheter som har hänt känns 10 ggr jobbigare, tålamodet tryter och man ligger bara i soffan och försöker drömma sig bort i någon mysig film.
Man vill bara sova, för att sedan vakna några dagar innan julafton, då allt börjar kännas roligt igen ;o)

Då får man handla julklappar, och förbereda sig inför resan hem till familjen i Kiruna :o)
Då blir man glad igen :o)

Men just nu är det bara grått och tråkigt...
Man måste få känna så också ibland...
Men det gör ingenting...
För det blir ju alltid bra igen...
Det är tur att man har så underbara vänner :o)

Nu måste jag däremot piska lite liv i mig själv, för ikväll åker vi i väg på helgens turné...
Viking Rosella står på schemat.

Ha en bra helg.

Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Anna B

Jag säger bara NEEEEEEEJ!! för att Christer slutat utan att man hunnit säga hej då & lycka till till honom :'( Kommer sakna honom :'(



Jag säger däremot JAAAAA!! till din nya outfit i klänningsväg =) WOW!! =D Hur snyggt som helst på dig. Är så avis fniss



Ha de så bra & hoppas ni får de bra på båten

Kram kram

2009-12-04 @ 10:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0