Ditt & datt...

Helgen i Malmberget blev precis lika bra och mysig som jag hade hoppats på :o)

Vi spelade, både Fredag och Lördag, på Nordans julbord och det var många som kom för att svänga sina lurviga...

På Fredagen blev jag bjuden på en supergod fisksoppa och på Lördagen kom min mamma och min syster tillsammans med några arbetskamrater och kollegor, så det var ju såklart lite extra kul att spela denna helgen :o)

När vi sedan hade packat ihop och började rulla hemåt, insåg vi att det nog skulle ta lite tid...
Där uppe var det ju såklart full vinter, och pga att det precis hade kommit en mängd nysnö som lagt sig så fint på den tidigare isiga vägen, gick det inte att köra fortare än 60 km/h...
Som tur var så var det ju inte samma väglag hela vägen ;o)

Klockan hann bli efter 16 innan jag var hemma på Söndag.
Jag åt lite mat, duschade och gjorde mig i ordning för lite adventsmys tillsammans med några vänner.

På Måndag hade jag som vanligt "MysMåndag"
Då gör jag så lite som möjligt på så låååååång tid som möjligt ;D

Idag har jag däremot varit på stan och käkat lunch med Camilla och Linda Ö.
Tacobuffé på Bite line... Mums!!!

Sen var jag in hos min sömmerska för att måtta lite inför en beställning som jag har gjort...
Kanske inte så smart precis efter lunch :D

På vägen hem handlade jag matvaror, och nu har jag precis avslutat ett långt samtal med The Phone House...
Jag har länge haft problem med mitt USB Modem, och det är ju inte kul :o(
Det verkar vara svårt att fastställa vad det är som är fel, men nu hoppas jag att det ska lösa sig :o)
Måste bara ringa till Telia också...
Man vill ju inte betala för något som inte fungerar.

Nu blir det städning och träning innan kvällens tv program sätter igång ;D

Ha en bra kväll.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0