Höst/Vinter koma...

Usch och fy...
Den höll i sig länge, men nu är jag tillbaka :o)
Energin är nästan på topp och jag mår riktigt bra...
Skööööööönt!!!

Förra helgens speldagar på Viking Rosella gick jättebra.
Personalen är jättego, och fick oss verkligen att känna oss välkomna :o)

Veckan har varit rätt lugn, och jag har bara gjort det mest nödvändiga...

Ikväll, Torsdag, har vi spelat på SPVs julfest i Sundsvall, och det var en riktigt trevlig tillställning.
Vi blev bjudna på julbord, och blev väl omhändertagna hela kvällen.
Tipp topp spelning helt enkelt :o)

Nu rullar vi upp mot Malmberget, Gällivare för att spela både Fredag och Lördag på Nordans julbord.
Detta har jag sett fram emot ett tag nu...
Fredagen bjuder på lite extra spänning, som jag "tyvärr" inte tänker dela med mig av just nu ;D
Kanske sen... Hi hi
På Lördag kommer min mamma och min syster tillsammans med några arbetskamrater och kollegor för att äta julbord, så det blir ju såklart hur kul som helst :o)

Ha en trevlig helg, så hörs vi igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0