Kyla, glädje och Magi...

Snacka om en händelserik helg!!!

I Torsdags spelade vi på Aveny hemma i Sundvall...
Det var -18 grader och det blåste rätt fint., så när vi skulle iväg på natten så ville inte bussen starta!
Den var helt stelfrusen :o(
Vi blev tvugna att ringa bärgaren, som kom och hjälpte oss att starta Esmeralda :o)
Men det tog sin lilla tid.
Vid halv 6 kom vi iallafall iväg.

Men som sagt...det var svinkallt i bussen, så när jag skulle gå och lägga mig, fick jag behålla alla kläderna på + 2 fleecejackor :D
Ibland är det extra kul med turné ;D

Kylan höll i sig hela helgen...
Men på Fredagen fick vi känna på riktig glädje och värme, då vi spelade för FUB
= Föreningen Utvecklingsstörda Barn
Vilken kväll vi hade!!!
Helt fantastiskt!
Vi fick skriva autografer tills fingrarna blödde ;D
och alla vykort tog slut.
Vi spelade till kl 23 och sen åt vi lite nattamat på MAX... MMmmmmmm :p

Lördagen gick i magins tecken...
Vi spelade på nåt som kallades för "Dance Magic"
Vi i Martinez stod för dansmusiken och, enligt mig, Sveriges främsta illusionist Peter Varg stod för magin.
Kolla in hans hemsida så förstår ni vad jag menar:

http://www.petervarg.se/video_vid.html

Jag ska passa på att tacka Leif, arrangören, som bjöd oss på en jättegod 3 rätters middag ;o)

Nu är jag påväg mot Kiruna för att spendera jul tillsammans med min familj :o)
Men vi hörs igen i veckan.

Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sveriges främsta illusionist Peter Varg är ju helt lysande!!!!! Oj vilken duktig trollkarl, jag har sett honom flera ggr. :)))

2009-12-25 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0