"Färjan" på Kanal 5...

Vi stod på kajen och väntade på att åka ombord på Viking Cinderella...

Plötsligt så kommer det en liten liten ...ja vad ska jag kalla det för...?


...kajbil med flak, som parkerar bredvid våran buss
.

Ut stiger en kajarbetare i full VikingLine-mundering.

Han kommer fram till oss, och Danne öppnar fönstret.

Han frågar:

-"Ska ni på Viking Cinderella?"

Danne svarar ja.

-"Stackars jävlar" säger han då och går därifrån med ett finurligt leende på läpparna...

Ha ha :D

Vi skrattade så vi höll på att storkna i bussen :D

Det lät som att han verkligen menade de han sa :D

När vi kom ombord så förstod vi vad han syftade på...

Det var inte så mycket folk inbokade på denna resa, och dessutom så fanns ett filmteam ombord, som skulle filma för uppföljaren av "Färjan" som tidigare gått på Kanal 5...



Det blev dock en mycket trevlig 2 dagars kryss för våran del.

Dom som var där, dansade och trivdes tillsammans med oss

och Jive, som vi delade scenen med.


Nu sitter jag i våran buss påväg hem till Sundsvall, och känner mig liiiite stressad...

En väninna till mig, Carro, som flyttat från Sundsvall, är på besök.

Hon åker därifrån redan imorgon, så hon ville träffa mig ikväll...

Så nu hoppas jag att det inte ska hända något på vägen.

Går allt bra så lär jag vara i Sundsvall vid 23.00 och då hinner vi ju faktiskt ses :o)


Ha det gott, så hörs vi igen.

Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: Ramona

:) blir ni filmjstjärnor i serien nu?

Postat av: Lillan

Nej Ramona...Jag tror att vi lyckades hålla oss undan :D

2009-02-12 @ 16:41:26
URL: http://lillanvestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0