En lugn och stillsam kväll...

Vi hade 4 mil kvar till Sundsvall.
Jag hade bestämt mig för en lugn och stillsam kväll framför tvn.
Min väninna Pia hörde av sig, och hon ville jättegärna gå ut en sväng...
Svårövertalad som man är (not) gick jag med på att ta en lugn och stillsam kväll...ute på krogen :D

Pia och Johan kom hem till mig vid nio.
Vi drack lite vin och pratade om allt möjligt.
Johan drack dock bara kaffe, för han skulle träna imorgon...
Vid halv tolv åkte vi in till stan, och gick på Daltons.

Det var inte alls mycket folk ute...men det gjorde ingenting.
Vi beställde in strips och dryck, och hade en lugn och stillsam kväll.
Pia, som aldrig brukar sjunga karaoke, råkade nämna att hon faktiskt skulle kunna tänka sig att sjunga lite ikväll...om någon annan sjöng först...
Jag hade ingen större lust, pga att
1: Dom hade inte karaoken igång denna kväll
2: Det var jättelite folk (roligare att sjunga om det är lite stimmigt runtomkring ;o)

Johan ville absolut inte!
Men då kom våran kompis Daniel N som på beställning :o)
Han sjöng mer än gärna...
och detta betydde att Pia också var tvungen att göra det... Hon hade ju "lovat" det :D
And she did it :o)


Daniel & Pia sjöng duett                        Stolt Pia..."I did it :o)"

Efter viss övertalning...hmmm ;o)...så sjöng även jag & Johan en liten trudelutt :o)



Kl 02 var det dock slut på det roliga...
och idag har jag inte gjort nånting :D

Imorgon tar vi nya tag ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0