Möte, tårar & svinkallt...

Av någon konstig anledning vaknade jag kl 09.40 (!!!???) på Torsdag morgon :D

Jag låg och vred och vände ett tag, men insåg att jag inte skulle kunna somna om, så jag steg upp och packade väskan inför kommande turné...Sundsvall, Motala & Grums.


12.15 kom grabbarna och hämtade mig.

Vi skulle ha möte med våran manager Ingela, Biwa Management, på Sidelake Studios.

Det sattes upp mål, vi gick igenom statistik, bra och dåligt och uppdaterade spelplanen, samtidigt som vi åt kinamat...Mmmmm...

Ni kanske börjar förstå att jag gillar mat :D


Efter mötet passade vi på att vila en stund, eftersom det skulle bli en sen kväll, och lång nattkörning...

Vid fem började vi rigga in alla grejer.


Min mamma ringde, och jag hörde på en gång att det var något speciellt hon ville :D

Hon frågade om jag skulle hinna hem till lägenheten något, innan vi styrde bussen söderut inatt...
-"Nje, egentligen inte...Vaddå då? ;o)

Jag förstod att det måste ligga något i brevlådan :D

Nyfiken som man är, så tog jag med mig Krister för att åka hem och kolla...

Och i brevlådan låg det ett litet paket :o)

Men det var inte mammas handstil den här gången...utan min lillasysters!

Jag öppnade paketet och där låg ett jättefint halsband, och ett brev.

Det stod:

"Jag kunde bara inte låta bli att köpa det här till dig, för det vara bara så du!!!

Se det som en försenad alla hjärtans dag present ;o).

Älskar dig / Lillasyster

Pyzz pyzz"

...och tårarna trillade ner på mina kinder...

Lilla pluttsnuttilutt syster...Vad söt hon är :o)

Tack ;o)


Självklart hade jag på mig halsbandet på kvällen, och spelningen gick kanonbra.

Det var bra med folk, och kul stämmning.


Mindre kul blev det när vi skulle rigga ner allting...

Det var -20 grader ute!!!

Brrrrr!!!!

Det var INTE kul :S

Hoppas att det är liiite mildare i Motala och Grums.


Vi hörs igen.

Pyzz pyzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0