Solen sken & jag med den :o)

Som musiker har man lite onormal dygnsrytm jämfört med alla vanliga människor :D
Vi jobbar ju sena nätter, så jag brukar inte somna förrän vid 4-5 på morgonen.
Därför sover jag i regel till efter lunch nångång...

När man väl är hemma, är det ingen idé att försöka vända rätt på dygnet, eftersom man bara är hemma 2-3 dar åt gången. 
Men idag hade jag ställt klockan på 11.00 i hopp om att faktiskt ta mig upp då...
Gårdagen var ju så härlig, så jag hoppades på en repris idag :o)
Det gick inte så bra...till en början...
Jag tror att jag snoozade i 50 minuter innan jag väl kom upp ur sängen :D
Solen sken lika vackert som igår, så jag åt lite frukost ( en kopp varm choklad ;o) , tog på mig kläderna och gick på en promenad...runt Sidsjön.
Åhh vad det är fint där!!!







Jag tänkte bara ta 1 timmes promenad, men när jag väl gått runt Sidsjön, så gick benen av sig självt, så jag fortsatte ner mot stan :o)
Jag har inte träffat min sponsor Helen Thomasson (frisör) på länge, så jag passade på att slinka in hos henne, och frågade om jag inte kunde få bjuda på middag nån kväll här i veckan. Vi bestämde oss för Torsdag kväll...Mmmm... Det ska bli gott :p

Efter det gick jag ner till Apoteket för att köpa Postafen...
Vi har 4 dagar på båt framför oss, så det gäller att vara förberedd :D
Jag blir sjösjuk av minsta lilla och det är ju inte så kul... men postafen hjälper faktiskt.

Sen gick jag på Ica och köpte Arlas Skogssvamp panna, som jag ska ha till morgondagens måltid.

Väl hemma, så hade det gått 2 timmar!!!

Jag åt resterna från igår (Fyllda paprikor med ris) och satte mig sedan för att skriva detta inlägg, men nu tror jag nog att jag måste ta en liten stödvila...
Man mår bra av att vara ute i friska luften, men man blir lite trött när man väl kommer in :o)
Så vi hörs igen.
Ha det gott så länge.
Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Tänkte bara lämna en liten hälsning, så du vet

att jag är här och läser

Ha de bra

Kram

2009-02-04 @ 05:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0