Spaze, mat & karaoke

I Onsdags hade jag tid hos min sponsor Helen Thomasson på Spaze i Sundsvall.

http://www.spaze.nu/

Jag skulle få lite nya slingor...och som vanligt blev jag supernöjd :o)




Spaze är verkligen ett mysigt ställe, där man alltid känner sig välkommen.

Dom har en härlig och lugn atmosfär.

Dom bjuder på kaffe & kaka, och har alltid ett leende på sina läppar.

Så, behöver du klippa dig, rekommenderar jag absolut Spaze på Bergsgatan.


När jag var klar, blev jag hämtad av min vän Johan.

Han skulle bjuda på middag.

Mmmm...Det var verkligen jättegott!!!


Kyckling, sås, grönsaker & kroketter...Mums :o)


Mätta och belåtna, for vi på Daltons och mötte upp Daniel N & Johan L.

Behöver jag nämna att det blev karaoke :D


Daniel N & Johan L


Som vanligt hade vi en supertrevlig kväll :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0