"Lidl är billigt"

Igår, måndag, hade jag inga "måsten" så jag passade på att ta en segar dag...Skönt :o)

Imorse ringde dock kl 09.10.
Jag steg upp och duschade.
Tog en kopp varm choklad.
Klädde på mig, och traskade ut i det fina, dock kalla, vädret.
Jag var påväg till Osteopaten för ett andra besök.

Jag kan säga att det första besöket iallafall satte igång en "process" som hette duga, i min kropp...
Så jag är väldigt nyfiken på vad detta kan resultera i...

Det var lika skönt denna gång.
Mjuka rörelser och stretching...Nice :o)
Men jag blev lika trött, efteråt, som sist, så jag promenerade hem för att vila...somnade och sov 3 timmar!!!

Jag ringde min vän Johan för att höra om han möjligtvis hade tid att köra mig till Lidl...och det hade han :o)
Det var dax för att "storhandla", och då är Lidl perfekt...tycker jag.


2 stora påsar, fulla med mat...402 kr...Lidl är billigt ;o)

När jag kom hem, lagade jag köttfärssås och spagetti.
Mmmm...det var länge sen :o)

Resten av kvällen spenderade jag framför Tv:n...
Natten också för den delen :D
Lyckades inte slita mig förrän nu, när jag kände att jag måste skriva nåt ;o)
Så nu när det är gjort, kan jag med gott samvete säga:

Natt natt
Sov gott ;o)

Kommentarer
Postat av: Mia Sarri

Men gumman! Man ska sova på natten....OM man inte är på galej eller har spelning ;o)

Kram...saknar dig!

2009-02-18 @ 07:20:17
URL: http://miasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0