Äntligen...

Idag kom jag äntligen upp i normal tid :D
Eftersom jag jobbar sena kvällar, så är det svårt, och lite onödigt, att vända på dygnet när man så sällan är hemma...
I regel somnar jag vid 04-05 på natten/morgonen, och stiger då inte upp förrän efter lunch nångång :S
Men idag vaknade jag före lunch, och kände mig faktiskt pigg!!!
Det har jag inte gjort sen i November!!!

Så idag har jag tvättat kläder, diskat, städat, pantat burkar, handlat mat och gjort såna där tråkiga "måste" samtal till div. bolag. B la till Telia för att få ordning på adressändringen...


Bevis Nr 1                                                 Bevis Nr 2
 

Det är SÅÅÅåååå skönt när man får gjort sånt som inte alltid är så kul...men ack så nödvändigt ;o)

Nu ska jag hoppa i duschen, fixa till mig lite och sedan förbereda lite Tacos...Mmmmm :o)
Min vän Pia kommer över på middag, och sen ska vi iväg på Aveny, för att dansa loss till Bhonus.
Men jag kommer att göra en "askungen" och smita därifrån vid midnatt...
För då kommer mina "sambussar" och hämtar mig :D
Vi ska, som vanligt, iväg på turné, men bara på en kort sådan den här gången...
Vi gästar Husum imorgon.

Ha det gott så hörs vi igen.
Pyzz pyzz/ Lillan

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej Pinglan!



Kul att läsa din blogg, du skriver precis som du talar, så jag kan nästan känna av gesterna som du har när du står mitt framför en o talar. Ha de bäst kompis så syns o hörs vi framöver.

PS hälsa boysen

Björnkramar i massor

Lotta

2009-01-23 @ 20:11:17
Postat av: Änglahår

Äntligen så hittar jag någon som också är nybörjare på detta med blogg. Tittar och i blogg djungeln och det finns verkligen hur många som helst!

Lycka till med bloggandet!



/Änglahår...också nybörjare ;-))

2009-01-23 @ 23:32:26
URL: http://anglahar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0