Dans & party party...

Det händer inte ofta, men i Lördags var jag spelledig...
Vad gjorde jag då?
Jo, jag gick på Folkets Park i Sundsvall, för att dansa till Kindbergs och Titanix.
Jag kan inte ens på min fritid hålla mig ifrån dansbands livet :D

När jag kom dit, mötte jag Daniel Pettersson och Jens Pääjärvi (4:a i Idol 2005), som båda är nya medlemmar i Svänzons.

Daniel Pettersson                                       Jens Pääjärvi

Väl inne träffade jag också Roger & Örjan från samma band.
Stefan som jag inte sett på länge dök upp, så jag fick mig en dans, både med honom och några till.

Det var en mycket trevlig kväll, men tyvärr så var det inte så där jättemycket folk...pga vädret!
Det blåste och snön bara vräkte ner!!!
Jag var själv påväg att stanna hemma, men tog mig i kragen och gick iallafall ;o)

Vid 12 så var det dax för mig att ta mig in till city, för att möta upp min vän Daniel N.
Svänsonz gänget var påväg hemåt, så jag fick skjuts utav dom.
Jens hade lust att hänga på, så vi gick till Aveny, där Daniel väntade.
Det var en enorm kö!!!
Som tur var så var jag bekant med vakterna, så vi slapp stå i den ...
Ibland har man tur ;o)

Inne var det fullt ös...
Ständ ut blakk spelade, och folk skrek och sjöng med.
Riktigt härlig stämmning.

Daniel N & Jens

Vi hade en mycket trevlig kväll.
Men det blev mindre trevligt när stället stängde, och det var dax att ta sig hemåt...
Taxi hade fullt upp såklart... Det var ju ingen som ville plumsa i den otroliga mängd snö som kommit!
Så det var bara att trotsa väglaget och gå...
Jag kan säga att det inte va så lätt...
Jag hade dessutom klackskor på mig, så det var inte alls kul!!!
Jag var dyngblöt ända upp till knäna när jag väl kom hem :D
Och snö över hela ryggen också...
Ja det är klart att jag lyckades göra en jättevurpa :D
Jag kan inte rekommendera att gå i 3 dm snö i klackskor...
Då får man räkna med en vurpa eller två :D

Vi hörs igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Carro

Ojsan! Vilken chock. Haha. Coolt att Jens hr sattsat på dansband. Nu måste man ju hålla koll på Svänzons lite då.. :) Härligt.

2009-02-09 @ 10:55:05
URL: http://www.carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0