En ängel uppenbarade sig...

(Detta inlägg skulle ha lagts in på Måndag natt, men jag kom inte in på internet då...)

Nattuggla som jag är, så har jag inte kommit i säng ännu...
Tvn har hållit mig fängslad i flera timmar :D
Men för en liten stund sedan så kom det ett meddelande från min goda vän Daniel från Pajala , som frågade om jag hade kollat posten idag...(jag vet...jag känner många Daniels :D)
Det hade jag inte gjort, eftersom jag, idag, tagit en såkallad "slappdag"
= Att göra så lite som möjligt, på så lååååååång tid som möjligt ;o)

Nyfiken blev jag ju såklart, så jag sprang ner på stunds, för att se om det hade kommit något kul...
Och det hade det :o)
I brevlådan låg det ett paket!!!!

Jag sprang in igen, och läste kortet:
"Ett försenat, men GIGANTISKT grattis till min babe ;o) Från Daniel"

I regel brukar jag slita bort presentpappret, men detta var så fint, så jag tyglade mig...lite ;o)
När jag öppnade paketet uppenbarade det sig en ängel...
Åååååhhhhhh va fin den var!!!



Tack så hemskt mycket min kära vän :o)
Miss you

Goda vänner ska man vara rädd om.
Nu kan jag somna med ett leende på läpparna.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0