Kaos i huvudet!!!

Idag har jag suttit vid datorn i flera timmar, för att försöka lära mig hur man designar en egen blogg...
Vilken otrolig djungel det är!!!
Alla dessa koder & dyl. gör att det blir totalt kaos i huvudet :S
Men skam den som ger sig ;o)
Det kommer att ordna sig... Jag vet det...
Det kommer att bli kanonbra och jättefint... Eller?
Ja ja...Dom som hänger med får se :D

Var iallafall och spelade i Sälen igår, och hade en mycket trevlig spelning.
Mycket folk OCH mycket fint att titta på ;o)
Nice...
Fick dessutom mycket beröm för mina skor :o)
Grabbarnas skor väckte åxå uppmärksamhet.


Wedins                                                       Din Sko

Kul att folk lägger märke till sånt, när man ändå gjort en ansträngning för att se bra ut...
Så tack för komplimangerna ;o)

Vi spelade till kl 01.
Kl 02 hade vi riggat ner och packat bussen, så vi kom därifrån ganska fort.
Tyvärr så fanns det inget nattöppet så långt ögat nådde, så vid 04.30 gick jag och la mig...hungrig :o(

Lunch blev det dock i Söderhamn vid 12 tiden :o)
Ärtsoppa & pannkakor...Mums

Solen sken otroligt vackert idag...
Har ju inte sett den på ett tag, så det var härligt.
Vid 16 rullade vi in i Sundsvall, och sen dess har jag suttit och försökt lära mig ett och annat om bloggning.
Och vet ni vad!?
Det får ta den tid det tar... Att komma igång & få en snygg blogg...
Jag kan ju åtminstone göra inlägg...och det är ju en bra bit på vägen :D

Ha det gott så hörs vi igen.
Pyzz pyzz / Lillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0