Vem är jag?

Jo...
En tjej/kvinna mitt i livet, vid namn Louella Vestman, men ALLA kallar mig för Lillan.

Jag är född & uppvuxen i landets nordligaste stad, nämligen Kiruna. Däremot har jag flyttat runt en hel del i min jakt på karriären...Boden, Stockholm, Alcudia, Uppsala, Norrtälje, Umeå & numera är jag bosatt i vackra Sundsvall.


Jag jobbar nu som sångerska på heltid i dansbandet Martinez, men har, sedan 1994, hunnit med att prova på det mesta inom kategorin "artist".


Jag är absolut ingen van bloggare, men villig att prova på detta, eftersom jag tycker om att skriva...
Vad kommer jag då att skriva om?
Ja...om lite allt möjligt, men framförallt om mina tankar & funderingar...om mitt privatliv, min vardag, mitt jobb, saker som händer på turné & hur det är att vara singeltjej som satsat på karriären. M.M M.M

Just nu finns det inte så mycket att läsa här, och det beror ju på att jag precis har registrerat mig, och håller på att lära mig hur man gör & designar en egen blogg...
Få se hur det går :D

Så...
Varmt välkomna tillbaka ;o)


Martinez & Peter Settman inför Dansbandskampen, hösten 2008 på SvT

Pyzz pyzz / Lillan


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad roligt!!!

Det ska bli spännande att följa dig på din blogg... Tyckte att du skrev så bra när du var Veckans Bloggare på Kuriren :)

Mvh Maggan

2009-01-15 @ 02:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0