3 R, snygga bilar & gosedjur...

Då har vi precis avslutat denna turné.
Och det har verkligen varit en jo-jo turné!!!
Ner till Forsbacka, upp till Gräsmyr, ner till Sundsvall, upp till Jörn och slutligen ner till Rättvik...
Nu återstår bara resan upp och hem till Sundsvall :o)

Veckans turné kan sammanfattas som rubriken:
3 R, (Rolandz, Regn och raffset ;o)
snygga bilar & gosedjur...

Vi har spelat 2 kvällar i rad tillsammans med Rolandz (Robert Gustavsson)...
Både i Gräsmyr och i Sundsvall.



I Gräsmyr öste regnet ner, och det gjorde det dagen innan också, då vi var i Forsbacka.
Pga det tunga regn som legat över oss i drygt ett dygn, så fick vi uppleva något som vi aldrig upplevt förut...
Det började droppa lite är och där...inne i bussen :D


Jag riggade upp mitt paraply så det inte skulle rinna ner på Danne som körde :D

Tillslut så tog vi oss fram till Härnösand och vi fick in bussen i garaget under natten så den torkade upp...

I Logen Hej, utanför Jörn fick vi se den roligaste "Herrarnas" och "Damernas" skylten:



Herrarnas...                                              Damernas...

Ha ha ha ha :D
Klockrent!!!

När vi kom till Rättvik, fick vi se många snygga bilar...
Där pågick nämligen "Classic Car Week".



Där fanns också en och annan raggare...
B la min kompis Stefan från Sundsvall :o)


Stora starka Stefan :o)

Det var väldigt blandat med folk på Rättviksparken denna kväll...
Men en sak hade dom gemensamt.
Alla verkade dela ut gosedjur :o)


Jag fick 3 stycken gosedjur och grabbarna fick också varsin :o)

Nu ska jag gå och lägga mig...
Nöjd och glad över denna veckas turné :o)
Den har varit hur bra som helst!

Om några timmar är jag hemma...
Då ska jag fortsätta vara kreativ igen :o)

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0