Home sweet home...

Resan och spelningen gick bara bra i Lördags...
Sen var det bara några timmars resa hem.
Hem...
Jag måste säga, att trots att jag har haft såååå kul dom sista veckorna, så skulle det bli helt underbart att komma hem.
Att bo i resväska, och i små utrymmen under långa perioder är faktiskt riktigt jobbigt.

Det första jag gjorde när jag om hem, var att packa upp resväskan :o)
Jag gjorde lite jobb, och sen la jag mig i min gudomliga säng och sov några timmar.
Efter en låååång dusch, städade jag upp lite grann...
Sen plockade jag upp Johan och vi tog med oss mat hem till mig.
Framåt småtimmarna for vi till vårat favorit ställe, där vi träffade lite kompisar.

Det var ganska skönt väder, så vi kom på den galna idén att ta med oss lite grillmat och for iväg till en härlig strand :D
Det var hur mysigt som helst...




Sommarens första dopp :o)






Elden värmde gott...


...och vi tog oss en lite tupplur under bar himmel. Underbart!!!

Det borde vara förbjudet att ha det så mysigt ;o)

Idag har jag gjort absolut ingenting...
Camilla och Linda kom förbi med glass, så vi mumsade på och skvallrade ett tag innan Camilla skulle till jobbet.
Kvällen har jag spenderat i soffan med fjärrkontrollen i högsta hugg...och det ska jag nog fortsätta med ett tag till :o)

Ha det gott så hörs vi igen.
Pyzz pyzz


Kommentarer
Postat av: Anna B

Hur underbart är de inte att sova under bar himmel? & dessutom på en strand där man ev hör lite vågskvalp. Helt underbart =D Hoppas du får fler såna tillfällen

2009-07-14 @ 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0