Kristianstadsdagarna...

Jag var inte ett dugg trött fast kl var 01.00 i Måndags natt, men jag var tvungen att försöka sova lite...
Jag skulle stiga upp 05.00 för att ta mig till Arlanda och flyget till Kristianstad, där vi spelade i går kväll.

http://www.kristianstadsdagarna.nu/programdetalj.asp?id=44

Och vilken kväll det blev!!!



Vädret var kanon och det var mycket folk som kom för att dansa och umgås...


Min kompis Lisa kom också dit med sina vänner ifrån Halmstad :o)

Nu ska hon alldelas strax hämta mig, för vi blir ju kavr här tills imorgon, då vi styr kosan vidare till Björnhult...
Men i dag är det min och Lisas dag, och vi ska njuta av fint väder, karuseller, lunch i det gröna men framförallt av att vi ÄNTLIGEN får ses igen...
Det var länge sen sist.

Så vi hörs igen

Pyzz pyzz
Lillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0