Man får uppleva mycket på turné...

Efter spelningen i Kristianstad skulle vi ha 2 lediga dagar, så vi blev kvar i Kristianstad eftersom det var festival i stan.


Min väninna Lisa blev också kvar, så vi fick hela Onsdagen tillsammans.


Det var fint väder så vi strosade runt på stan och shoppade några timmar.

Sen for vi till hennes kusin Peter och hade picknick på hans balkong.


Vi åt ost, kex och vindruvor... Så gott!


Framåt kvällen gjorde vi oss i ordning för att åka in till stan.

Där gick vi omkring och tittade på folk, olika musikframträdanden och koncerter.


Vi hade en jättetrevlig kväll :o)


Fram på småtimmarna sa vi hej då, och jag gick och la mig i bussen.


När jag vaknade på Torsdag, hade bussen rullat i några timmar, och jag hade ingen aning om vart vi var :D

Det visade sig att grabbarna beslutat sig för att åka över till Öland...

Coolt!!!


Man somnar i Kristianstad och vaknar upp på Öland :D


Vi stannande till vid Färjestaden och handlade med oss lite grillmat.

Sen körde vi ut till Borgholms Slott, där BAO (Benny Anderssons Orkester) skulle spela på kvällen...

Herregud vad det var folk!!!



Vi hittade iallafall ett perfekt ställe att grilla på, och där njöt vi ett bra tag.







Inne på Borgholms slott kunde vi höra BAO...


Vi drog vidare och bestämde oss för att besöka Ölands Djurpark i morgon, så vi parkerade bussen strax utanför...



Nu hoppas vi på fint väder imorgon, så att vi kanske kan ta oss sommarens första dopp i Vattenlandet, efter att ha sett krokodiler, dinosaurier, lemurer, lejon,apor, zebror, kameler mm.

Det ska bli riktigt kul :o)


Natti natt och

Pyzz pyzz


Lillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0