Ölands Djurpark & Björnhult...

Vad ska jag säga...
Vilken grej!!!

Jag har haft ännu en helt underbar dag :o)

Exalterad som jag var ,för att gå på Ölands Djurpark, kunde jag inte sova.
Jag vaknade 1 timme innan klockan ringde :D

Så efter frukost var det äntligen dax...
Vi strosade omkring bland alla häftiga djur i ett par timmar, och avslutade med lite karusellåkning.
Hur kul som helst!!!
Jag fick massor av bra bilder, och här kommer några stycken...
För bara pekaren över bilderna och tryck, så blir dom större...
Tryck sedan på den förstorade bilden igen för att gå vidare ;o)

      
   
  
  
 
  
   
  

Plikten kallade dock på oss framåt eftermiddagen, så vi drog oss vidare...
Vi skulle ju spela i Björnhult.
När vi kommit fram och riggat upp, så hade vi nån timma tillgodo, så vi passade på att
bara sitta och njuta av det fina vädret...
Jouni och Krister tog sina första sommardopp i sjön, och jag hade också velat göra det...
Men dessvärre så har jag gått och blivit så jädra hes, så jag ville inte riskera att det blir värre.

Det fina vädret höll i sig och vi fick en jättemysig kväll i Björnhult :o)

När vi spelat klart, så tog det oss bara 40 minuter att plocka ner hela våran rigg!
Det är nog personligt bästa :D
Och det var ju bra att det gick fort, för nu sitter vi i bussen och har "endast" 110 mil till nästa spelning...
Åmsele (idag) Lördag...
Det blir till att köra bussen nonstop för grabbarna.
Som tur är så får dom hjälp utav en extra chaufför i från Gävle.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, och imorgon ska jag sova så länge jag bara kan.
Det enda som hjälper mot hes hals är vila, vila och åter vila :o)
Så...

Natti natt och
pyzz pyzz

Lillan

Kommentarer
Postat av: Anna B

GARV Tja...vad ska man säga om bilden på dig & släktingarna?? ;-D Lite lika varann var nu ju ;-) fniss Inge illa ment. Va härligt m lite stopp efter vägen så man hinner se nåt annat än vägar & dansställen. Hoppas allt är bra. Tack för senast på Skansen. Sköt om dig. Kram

2009-07-14 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0