Postturné-koma...

Jag har bara hört uttrycket nån gång tidigare...
Men nu vet jag vad det är.

Efter att ha varit i farten 19 dagar i rad, och äntligen landat hemma i soffan, slog den mig för första gången i mitt liv :D

Jag satt med fjärrkontollen i handen hela kvällen, men jag var för trött för att byta kanal.
Jag somnade strax efter midnatt, vilket är väldigt tidigt för att vara jag.
Jag vaknade vid 11 på förmiddagen och solen sken, men jag orkade inte stiga upp.
13.00 vaknade jag igen och kom fortfarande inte upp ur sängen... Kroppen vägrade helt enkelt :D
Men 2 timmar senare så hade kroppen tydligen fått den vila den behövde...
Det blev totalt lite drygt 14 timmars sömn!

Sen lyckades jag iallafall samla lite nya krafter, gjorde lite ärenden, solade och tog hem ett gäng Tapas från min favorit restaurang Saffran :o)

Nu sitter jag och väntar på att mina grabbar ska plocka upp mig.
Nu åker vi iväg igen på 1 veckas turné...

Vi hörs igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0