Kreaktiviteten flödar...(UPPDATERAD M BILDER)

Det blev bio i Söndags :o)


Den var jättebra :o)

På Måndag spelade vi i Lindefallet, och det blev en riktigt trevlig kväll...
Vid 04 var jag hemma.
Jag var inte ett dugg trött!
Snarare tvärtom...
Jag var riktigt pigg och rastlös.
Eftersom jag inte varit hemma på ett tag så hade jag funderat på en massa saker som jag skulle vilja göra.
Möblera om, måla tavlor, rensa förrådet osv

Grannen jobbade natt, så jag satte helt enkelt i gång med att möblera om i lägenheten :o)
Kl 08 var jag klar, och tänkte gå och lägga mig...
Men jag var fortfarande inte trött.
Så jag tog och sydde in och kortade av 3 av grabbarnas skjortor :D
Sen fortsatte jag med att rensa förrådet.
Efter det blev det en liten shoppingrunda i Birsta.
Johan kom på besök strax innan jag skulle iväg med Camilla till hennes mor & Janne för att äta middag :o)


Det bjöds på Sommarkorv med färsk potatis i lusthuset... Gott gott gott!!!
(Janne, Camilla och Christina)

Kvällen fortsatte sedan hemma hos mig innan vi gick ut på stan en sväng.
 
När jag tillslut gick och la mig, hade jag varit vaken i 38 timmar!!!
Snacka om att jag sov gott :D

Efter 12 timmars sömn kände jag mig utvilad och stark igen... Kreaktiviteten flödade :o)
Så jag drog ner på stan och köpte 20 meter tyg, för att kunna sy en sänghimmel...
Det blev ett besök i Birsta också för att köpa lite färg till en tavla som Camilla beställt av mig.

Väl hemma så målade jag tavlan och sydde min egen sänghimmel :o)


Camillas tavla...
"One love Two hearts Three words...You and me"


Syjunta :o)


Färdig och på plats...


Jag sov som en prinsessa ;o)

Sen tog jag bilen och for ner på stan för att möta upp Camilla och Johan...
Jag ville överraska Camilla med tavlan, och nog blev hon överraskad minsann :D
Det kom t.om några tårar...
Pluttis :o)

När jag kom hem, åt jag lite sushi och glodde på tv en stund.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova.
Imorgon kommer grabbarna och hämtar mig...
Då är det dax att dra på turné igen :o)

Vi hörs igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: FÄRJAN-RUTH

Ha det bäst. Kram. Båtpastor Ruth

2009-07-24 @ 09:02:08
URL: http://boatpastor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0