Lånat ett usb modem...

Tänk vad avskärmad man blir bara för att man inte har internet!!!

Mitt usb modem la ju av förra veckan, så jag har inte kunnat uppdatera mig på nånting känns det som :D
Nu har jag lämnat in den, och har fått låna vårat bands usb så länge...

Vi har iallafall haft 4 mycket trevliga spelningar bakom oss.

Boden, Kramfors, Moliden och Järvsö...


Jag måste ge en extra stor eloge till dom som höll i Kramfors Stadsfest.

Vilket otroligt välorganiserat arrangemang, både vad det gäller utbud, artistlogerna och framför allt personalen...

Det fanns ingen som var stressad eller  otrevlig, utan tvärtom så var alla väldigt trevliga.

T om vakterna hade tid att i lugn och ro sitta och fika och prata tillsammans med oss :o)

MVG får denna stadsfest utav mig.


Bild från vårat danstält :o)


Våra yngsta fans för kvällen :o)


Vi var supernöjda, speciellt efter det sista, helt galna passet :o)


Några affischer på dom artister som medverkade under festivalen...

Alcazar, Grand Nation, Lorentz & M Sakarias, Veronika Maggio och Melody Club var några av dom...
Och så vi såklart ;o)

Jag måste säga att jag blev ett fan av Melody Club som spelade där...

Vilket härligt gäng, och vilket jäkla gung!

För att inte tala om deras image/koncept... Klockrent och fullständigt sammanhängande!

Dom har verkligen hittat en egen identitet, och jag gillade det starkt!!!

Här kommer några sköna bilder på dom:














Jag kan varmt rekommendera Kramfors Stadsfest, för den som tycker att lagom är bäst!!!

Vi hörs igen
Pyzz pyzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0