Aj då...

Vilken härlig Midsommar vi har haft...
2 riktigt trevliga spelningar.
Och så fick jag äntligen överraska mamma och pappa med tavlan som jag gjort åt dom :o)


Dom blev jätteglada :o)

Men ingen midsommar utan skador...

När vi roddade in våra grejer på midsommardagen, skulle jag ta emot en högtalare...
Det har jag ju gjort många många gånger förut, men denna gång gick det inte så bra.
Precis när jag skulle ta emot den, så "skuttade" den till i en grop på marken, så den hamnade helt fel, och jag fick tummen intryckt i handen... Aaaaaaaaaaaj!!!



På Söndag när jag kom hem, skulle jag fira Midsommar tillsammans med några vänner.
Handen såg inte så party ut, så jag stylade till den lite...


Snyggt... Partypreppad :D

Sen njöt vi i det härliga vädret, med lite grillat.



Det blev en riktigt trevlig kväll :o)

Idag har jag inte gjort nånting.
Johan kom förbi så vi har precis ätit pizza.

Nu har jag tagit bort bandaget, och konstaterade att jag nog måste ta mig till läkarn imorgon...
Tummen är svullen och gör jätteont... Inte kul :o(

Nu ska vi bara ta det lugnt och glo på tv resten av kvällen.
Ha det gott så hörs vi igen.
Pyzz pyzz

Kommentarer
Postat av: Rickard

Snygg tavla!, Stackars hand

2009-06-23 @ 16:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0