Bye bye migrän...

Efter att ha spenderat dagen i mörker och nedbäddad i soffan, började min migrän äntligen att släppa taget fram mot småtimmarna...
Skönt!!!

Många vänner hörde av sig med olika tips, och "krya på dig" hälsningar :o)
Camilla ringde också.
Hon och Linda ska iväg till Björnrike i helgen, och hon ville låna våran Martinez skiva :D
-"Självklart" sa jag :o)
Jag nämnde också att jag var grymt sugen på glass, så hon sa:
-"Det fixar jag" ;o)
-"Kommer förbi om en stund"

Sagt och gjort...
Hon for förbi Statoil och köpte Texas Pecan, och kom till mig.


Vi åt upp hela paketet ;o)

Nu är migränen helt borta, så nu kommer jag att kunna sova gott inatt :o)
Tack Camilla!!!
Du är en pärla ;o)
Ha nu så kul i Björnrike.

Natt natt & pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0