Dans i Jämtlands skogar...

Då sitter vi i bussen påväg ner till Oslo.
Vi ska ombord på Stena Saga... en båt som går mellan Norge & Danmark.
Där ska vi spela i 7 dagar.

Just nu har vi avslutat 2 mysiga danskvällen i Jämtlands skogar.
Bräcke Fredag och Strömsund Lördag.

Vi har fått fina mottaganden på bägge ställena, och jag hoppas att fler hittar till dessa eldsjälars arrangemang.

Ett stort tack till Evert, Britt Marie och Siv i Bräcke, och Marie i Strömsund :o)

Nu ska jag strax gå och lägga mig...

Grabbarna får turas om att köra inatt och imorgon...
Bussen måste rulla hela tiden för att vi ska hinna ner till Oslo i tid.
Man får lite dåligt samvete såna här gånger, när man inte kan hjälpa till med körningen :o(

Dom gör det bra mina grabbar!

Innan jag vaknar imorgon, så lär vi ha passerat den Norska gränsen, och då är det slut på internet och mobiltelefon... På 7 dagar!!!
Hur ska det gå???
Ja ja... Det måste gå ;o)

Det betyder ju alltså att jag inte kommer att kunna göra några inlägg här, förrän vi kommer över på den svenska sidan igen nästa Söndag den 5 April... På kvällen...
Då kommer en liten sammanfattning om våran "lilla" båtvecka :o)

Ha en superbra vecka mina vänner...
Och hoppas att våren kommer på riktigt nu :o)

Sköt om er.
Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0