En härlig dag :o)

Vi tog en promenad ner till stan, och käkade lunch på Restaurant Canton :o)


Gott!!!

Mätta och belåtna strosade vi omkring på stan en stund, innan vi promenerade tillbaka till mig.
Där blev det kaffe & "kaka" ;o)


                                                                   Gott gott ;D

Tiden rusade iväg, och Johan drog iväg på jobb 17.30.
Tänk va mycket man alltid har att prata om :D

Nu ska jag packa turnéväskan igen...
Vi fick in en extra spelning imorgon...i Sälen :o)
så vi åker iväg sent ikväll...
Men innan dess ska jag se säsongspremiären av Lost, som har haft uppehåll i över 1 år!!!
SOM jag har längtat :o)

Imorgon ska jag försöka lägga in två nya kategorier här...
Turnémat 5 i Topp
och
Matrecentioner...

Mer info får ni då ;o)

Ha en underbar kväll mina vänner!
Pyzz pyzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0