Ett misslyckat försök...

Igår, Tisdag, hade jag ställt klockan för att komma upp lite tidigare än vanligt.
Jag skulle på mitt 3dje besök hos Osteopaten, men ville hinna med lite ärenden på stan innan...

Det gick jättebra att stiga upp, men när jag varit vaken ca 30 minuter, så spydde jag!!!
Och igen...och igen...och igen...Utan förvarning!!!
Jag mådde inte ens dåligt!

Jag kontaktade osteopaten och meddelade att jag tyvärr inte kunde komma :o(
Typiskt!!!
Här har man väntat i 2 veckor, och dessutom fått nackspärr för 3 dagar sedan, och så ska man inte kunna ta sig till den person som faktiskt skulle kunna fixa till det... Grrr!!!

Nåväl...det är bara att acceptera, dricka vatten och gå och lägga sig igen, med hinken bredvid sängen :s
Eftersom jag, konstigt nog, inte mådde dåligt, kunde jag givetvis somna om.

Jag sov några timmar, och gjorde sedan ett nytt försök att stiga upp...
Då börjar jag blö näsblod!!!
Va f-n!!???

Jag stoppade upp papper i näsan, och lagade mig en sen lunch...Jag var ju jättehungrig!

Sen jobbade jag några timmar med diverse mail, och pappersgöror, innan jag satte mig framför tvn.
Min kompis Daniel N ringde, och kom och hälsade på.

När han gått hem, gjorde jag mig iordning för att lägga mig...
Inte för att jag var trött, utan för att det var ganska sent...
Men jag visste hur det skulle gå...
Det skulle bli ett misslyckat försök...

Har man legat sjuk och sovit bort hela dagen, så är det inte så lätt att somna på kvällen/natten.
Har kroppen fått för mycket sömn, så går det bara inte att tvinga den att somna.
Och det gick inte!!!

Så det var bara att hitta på nåt...


Det blev första säsongen av "Vänner" :o)

Jag har, för ett tag sedan, börjat prenumerera på "Vänner"...och nu fick jag tillfälle att titta på första säsongen :o)
Dom är ju bara för bra :D

Nu ska jag se några avsnitt till...
Vi hörs.
Pyzz pyzz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0