Förkyld och febrig :o(

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/508409/lillan-vestman?claim=9beau5w6q8t">Följ min blogg med bloglovin</a>

Vi kom hem från turnén vid 17 tiden i Söndags.
Jag kände mig riktigt hängig...
Redan under helgen kände jag att jag inte var kry...
Och på Måndag small det till ordentligt :o(

Hade det bara varit förkylning, så...
Men det är ju febern som gör att man inte orkar nånting.
Det här är verkligen inte kul!



Men men...
Det är bara att vila, dricka mycket vatten och försöka äta så gott det går, så brukar det ju faktiskt gå över på ett par, tre dar.
Tur att vi är spel lediga tills på Lördag...
Då blir det Vårdansgala tillsammans med Zlips & Sannex på Parkaden i Härnösand :o)

Nu blir det lite middag och nån film...
Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0