Fri Fredag

Det känns konstigt, men ändå skönt, att vara ledig en fredag...

Jag hade tänkt gå och dansa igår, men fastnade framför tvn :s
Ja ja...det gjorde väl inte så mycket, eftersom jag idag vaknade pigg :o)

Resten av tvätten och städningen är nu gjord, så nu ska jag snygga till mig lite, för att sedan träffa min kompis Johan på stan... Han är också ledig ikväll.
Vi tänker gå på restaurang och unna oss en god middag :o)
Vi får se vart vi hamnar nånstans...
Saffran är ju mitt favoritställe, men jag har ju varit där ganska nyligt, och så kan det ju vara kul att prova nåt nytt.

Men som sagt...Det känns konstigt ...
Fri Fredag är man inte van vid, om man nu inte lyssnar på spår nr 12 (som heter just Fri Fredag) varje dag, från skivan "Söndag 06.55" ;o)

Ps/ Skivan finns att köpa på våran hemsida
www.martinez.se

Ha en underbar Fredag mina vänner, för det ska jag ha.
Pyzz pyzz





Det blev INVITO :o)

Fredagen blev helt otroligt bra på alla sätt och vis :o)

Vi bestämde oss för att gå och äta på Restaurang Invito, där våran kompis Daniel N jobbar som sommelier.



Och det ångrar jag absolut inte!!!
Det var fantastiskt gott!!!

Vi njöt verkligen av varenda rätt.
Mmmmmmm...........

Jag avslutade med en favorit...


Panna Cotta :p

Härlig, stilren och mysig inredning.
Trevligt bemötande av trevlig personal och
en sommelier som verkligen kunde rekommendera oss rätt dryck till dom olika rätterna.

Detta gör att jag ger denna restaurang en mycket stark 4.5 i betyg



Det som drar ner betyget litegrann, var att jag tyckte förrätterna var lite väl dyra :s

Efter den otroligt goda middagen, fortsatte vi ut på en liten krogrunda...
En mycket trevlig Fri Fredag :o)

Pyzz pyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0