Huskur mot feber...?

Glass är ju såå gott!!!
Och bra mot feber...?

Har jag feber, så är jag inte så jättesugen på varm mat.
Jag äter förståss, men jag njuter inte ;o)
Men glass är både svalkande och lätt att äta.
Dessutom känns det ju som att febern går ner...
Men gör den verkligen det?
Är glass en huskur mot feber, eller är det bara något som har hängt med sen barnsben, när mamma och pappa gav en glass när man hade feber, bara för att dom tyckte synd om oss eller??? :D

Jag väljer iallafall att tro på att glass hjälper mot feber ;o)

Men jag har ingen glass hemma :o(
Jag som är toksugen på en bananglassbåt!!!

Ja, nu tycker jag faktiskt lite synd om mig själv :D

Jag får väl ta ett glas vatten till, kolla lite på tv och sen sova, så mår jag säkert mycket bättre imorgon...
Då kan jag gå och handla glass...vare sig jag har febern kvar eller inte :D

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0